How Can We Help?

Yhteys kameraan katkesi ja kirjautuminen epäonnistui

Olet täällä:
< Kaikki aiheet

Kohde: Kaikki Reolinkin kamerat ja NVR-tallentimet

Reolink kameroiden ja tallentimien UID-koodia (QR-koodin alapuolella oleva koodisarja) käytetään yhteyden muodostamiseksi. Noudata seuraavia ohjeita jos etäyhteyden muodostamisesta tulee virheilmoitus.

Huomaa! Varmista ennen vianmäärityksen aloittamista, että voit kirjautua laitteelle ollessasi sen kanssa samassa verkossa.

Ongelma saattaa johtua useista eri syistä:

Syy 1. Väärä UID ja asetukset.

Ohjeet: Tarkista UID, jotta voit olla varma siitä, että käyttämäsi UID on oikea; ota UID käyttöön laitteellasi ja yritä kirjautua uudelleen.

Syy 2. Verkon palomuuri estää UDP:n porttien käytön.

Ohjeet: Muista käyttää NTP:tä ajan synkronointiin voidaksesi tarkistaa synkronoinnin onnistumisen. Jos tämä onnistuu, UDP-portit toimivat. Jos ei, tarkista NTP-asetukset ja paikalliset verkkoasetukset varmistaaksesi, että palomuurit eivät estä UDP-porttien käyttöä.

Huomaa! Jos käytät erillisverkkoja (sairaalat/hotellit/koulut/toimistot), ota yhteys IT-tukeen.

Syy 3. Kirjautumisjärjestelmän palomuuri estää laitteesi käytön.

Ohjeet: Tarkista järjestelmän palomuuriasetukset, ja salli Reolink Client -ohjelmiston pääsy Windows 10 tai Macin käyttöjärjestelmään.

Huomaa! Jos laitteeseen kirjautuminen Reolinkin sovelluksen UID:n kautta ei onnistu, vaihda verkkoa (puhelimen datayhteys tai toinen langaton verkko), ja yritä uudelleen.

Jos ongelma ei korjaannu yllä esitettyjä ohjeita noudattamalla, tarkista järjestelmän tila Reolinkin sovelluksesta, ota kuvakaappaus ja lähetä se asiakaspalveluumme yhdessä laitteesi UID-koodin kanssa ongelman korjaamista varten.

Sisällysluettelo