How Can We Help?

“Yhteyttä verkkoon ei saatu” kuuluu Reolink Go -kameraa käyttöönotettaessa

Olet täällä:
< Kaikki aiheet

Kohde: Reolink Go.

Muutama ohje siltä varalta, että “Yhteyttä verkkoon ei saatu” äänikehotus kuuluu upouutta Reolink Go -kameraa käyttöönotettaessa (SIM-kortti asennetaan):

Syy 1. SIM-kortti ei vastaa vaatimuksia

Ohjeet: Varmista, että SIM-kortista on PIN-koodin kysely pois päältä ja että siinä on vähintään 1 Mb/s lähetysnopeus datalle. Latausnopeus ei ole yhtä tärkeä kamerakäytössä.

 

Syy 2. Heikko verkkoyhteys (4G)

Ohjeet: Ota SIM-kortilla varustettu Go-kamera ja laita se paikkaan, jossa datayhteys toimii moitteetta tarkistaaksesi toimiiko kamera.

 

Syy 3. Väärä malli

Ohjeet: Tarkista kameran versio nimikilvestä. Versio voi olla EU, US tai AU. Vastaako versio käyttömaata.

 

Syy 4. SIM-kortti ei saa yhteyttä internetiin.

Ohjeet: Poista SIM-kortti ja laita se puhelimeesi tarkistaaksesi, toimiiko kortin internetyhteys.

Myös Go-kameran akku voidaan irrottaa ja laittaa takaisin paikoilleen useamman kerran, jonka jälkeen verkkoyhteyden toiminta voidaan tarkistaa.

Sisällysluettelo