How Can We Help?

Sähköpostitestaus epäonnistui Reolink NVR -tallentimella

Olet täällä:
< Kaikki aiheet

Kohde: Reolink NVR-tallentimet

Sähköpostiviestin tai testausviestin lähettäminen voi epäonnistua useammasta syystä sähköpostiasetuksia Reolink NVR -tallentimille määritettäessä. Määritä vian syy noudattamalla seuraavia ohjeita.

Syy 1. Väärä sähköpostiosoite tai salasana.

Ohjeet: Tarkista osoite ja salasana kahteen kertaan varmistaaksesi, että ne ovat varmasti oikein.

Syy 2. Väärä SMTP-palvelin tai portti.

Ohjeet: Tarkista sähköpostisi oikea SMTP-palvelin ja SMTP-portti internetistä ja varmista, että tiedot on lisätty oikein. Paina lopuksi sähköpostin testauspainiketta tarkistaaksesi, että palvelu toimii.

Huomaa! SMTP-palvelin ja -portti voivat vaihdella palveluntarjoajan mukaan. Jos lähettäjän sähköposti on Gmail, SMTP-oletuspalvelin (smtp.gmail.com), oletusportti (465 jos käytössä on SSL tai TLS on käytössä ja 25 kun SSL tai TLS on käytössä) voidaan jättää ennalleen. Jos käytät muuta sähköpostipalvelua, kuten vaikkapa Hotmailia tai Yahoota lähettäjän osoitteena, vastaava SMTP-palvelin ja SMTP-portti on lisättävä kenttiin sähköpostin toimivuuden testaamista varten

Lisätietoja:

Sähköpostipalvelun tarjoaja SMTP-palvelin SMTP-portti (SSL tai TLS käytössä) SMTP-portti (SSL ja TLS on käytössä)
Yahoo Email smtp.mail.yahoo.com 465 or 587 25
Hotmail smtp.live.com 587 25
MSN Email smtp-mail.outlook.com 587 25

 

Syy 3. Sähköpostipalvelusi on estänyt pääsyn kolmansiin ohjelmistoihin.

Ohjeet: Salli vähemmän turvallisten sovellusten käyttö sähköpostitilisi asetuksista, jotta voit käyttää tätä sähköpostia.

Syy 4. Heikko yhteys.

Ohjeet: Siirry kohtaan ”Verkko -> Edistyneet verkkoasetukset -> NTP” synkronoidaksesi NVR:n verkon aikaan, jotta Reolinkin laite yhdistyy oikein internetiin.

Synkronoinnin onnistuessa NVR on yhdistetty oikein internetiin. Käynnistä NVR ja reititin uudelleen sähköpostitestauksen onnistumisen tarkistamiseksi. Jos testaus ei edelleenkään onnistu, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Synkronoinnin epäonnistuessa NVR:n yhdistäminen internetiin ei onnistu. Varmista, että kaapeli on asianmukaisesti paikoillaan ja merkkivalo palaa (vihreä valo palaa ja keltainen vilkkuu). Jos näin ei ole, vaihda Ethernet-kaapeli ja yritä uudelleen. Tarkista verkkoasetukset, jos ongelma ei korjaannu.

Syy 5. Väärät verkkoasetukset

Ohjeet: Siirry kohtaan ”Verkko -> Yleiset asetukset” internetasetusten tarkistamista varten. Valitse DHCP-verkkoprotokolla, valitse ”Auto DNS” ja paina sitten ”Ota käyttöön” asetusten tallentamista varten.

Huomaa! Jos valitaan ”Static” varmista ensin, että laite ja reititin on kytketty internetiin.

Jos ongelma ei korjaannu yllä esitettyjä ohjeita noudattamalla, vaihda lähettäjän sähköposti ja tarkista, on voidaan valita mikä tahansa sähköposti, sillä viestit lähetetään kuitenkin vastaanottajan sähköpostiin

Sisällysluettelo