How Can We Help?

Reolinkin kameran sähköpostiviestien testaus epäonnistui, eikä sähköpostiviestin lähettäminen onnistu

Olet täällä:
< Kaikki aiheet

Kohde: Kaikki Reolinkin IP-kamerat

Sähköpostiviestin tai testausviestin lähettäminen voi epäonnistua useammasta syystä määritettäessä sähköpostiasetuksia Reolink Client -ohjelmistossa tai Reolinkin sovelluksessa.

Huomaa! Reolinkin sovelluksessa saat huomautusviestin, jos on lisätty vääriä tietoja. Korjaa virhe kirjoittamalla kenttiin oikeat tiedot. Jos et saanut sähköpostiviestiä, määritä vian syy noudattamalla seuraavia ohjeita.

Syy 1. Väärä sähköpostiosoite tai salasana.

Ohjeet: Tarkista osoite ja salasana kahteen kertaan varmistaaksesi, että ne ovat varmasti oikein.

Syy 2. Väärä SMTP-palvelin tai portti.

Ohjeet: Tarkista sähköpostisi oikea SMTP-palvelin ja SMTP-portti internetistä ja varmista, että tiedot on lisätty oikein. Paina lopuksi sähköpostin testauspainiketta tarkistaaksesi, että palvelu toimii.

Huomaa! SMTP-palvelin ja -portti voivat vaihdella palveluntarjoajan mukaan. Jos lähettäjän sähköposti on Gmail, SMTP-oletuspalvelin (smtp.gmail.com), oletusportti (465 jos käytössä on SSL tai TLS on käytössä ja 25 kun SSL tai TLS on käytössä) voidaan jättää ennalleen. Jos käytät muuta sähköpostipalvelua, kuten vaikkapa Hotmailia tai Yahoota lähettäjän osoitteena, vastaava SMTP-palvelin ja SMTP-portti on lisättävä kenttiin sähköpostin toimivuuden testaamista varten.

Lisätietoja:

Sähköpostipalvelun tarjoajan SMTP-palvelin SMTP-portti (SSL tai TLS käytössä) SMTP-portti (SSL ja TLS on käytössä)
Yahoo Email smtp.mail.yahoo.com 465 or 587 25
Hotmail smtp.live.com 587 25
MSN Email smtp-mail.outlook.com 587 25

Syy 3. Sähköpostipalvelusi on estänyt pääsyn kolmansiin ohjelmistoihin.

Ohjeet: Salli vähemmän turvallisten sovellusten käyttö sähköpostitilisi asetuksista, jotta voit käyttää tätä sähköpostia.

Syy 4. Heikko yhteys.

Ohjeet: Tarkista verkkoyhteys. Noudata seuraavia ohjeita tarkistaaksesi Reolinkin laitteen toimivan internetyhteyden.

Siirry kohtaan ”Reolink Client -> Laiteasetukset -> Edistyneet verkkoasetukset -> NTP” ja paina sitten ”Synkronoi”. Jos NPT-asetusten tekeminen onnistui, laitteesi on yhdistetty internetiin. Muussa tapauksessa verkkoyhteys on tarkistettava.

Jos ongelma ei korjaannu yllä esitettyjä ohjeita noudattamalla, vaihda lähettäjän sähköposti ja tarkista, onnistuuko sähköpostitestaus tai ota yhteys asiakaspalveluumme. Lähettäjän osoitteeksi voidaan valita mikä tahansa sähköposti, sillä viestit lähetetään kuitenkin vastaanottajan sähköpostiin.

Sisällysluettelo