Reolink Go ei yhdisty verkkoon

Olet täällä:
< Kaikki aiheet

Reolink Go ei yhdisty verkkoon

Kohde: Reolink Go

Akkua ja SIM-korttia Reolink Go -kameraan asennettaessa linssin alapuolella oleva sininen merkkivalo palaa noin 5 sekuntia, ja sen jälkeen ääniviesti kertoo onnistuneesta verkkoon yhdistämisestä. Jos tämä ei onnistu, tarkista ja korjaa vika vianmääritystaulukon avulla.

  • Merkkivalon perusteella suoritettavat tarkastukset:
Ääniviesti LED-tila Kameran tila Ratkaisu
1 “SIM-korttia ei tunnisteta” LED-valo on punainen pari sekuntia ja rupeaa sitten vilkkumaan. Kamera ei tunnista SIM-korttia. Varmista onko SIM-kortti asetettu kameraan oikein päin? Onko SIM-kortti täysin paikoillaan?
2 “SIM-kortti on lukittu PIN-koodilla. Posta PIN.” SIM-kortti vaatii PIN-koodin. Aseta SIM-kortti toiseen laitteeseen jolla voit poistaa PIN-koodin kyselyn.
3 “Verkkoyhteys epäonnistui” LED-valo on punainen pari sekuntia ja sammuu sitten kokonaan. SIM-korttia ei hyväksytä operaattorin verkkoon. Varmista SIM-kortin olevan aktiivinen ja että kameran sijainnissa on 4G-verkko.
4 LED-valo ei jää palamaan siniseksi vaan sammuu. Kamera ei rekisteröidy Reolinkin palvelimelle. Laite menee lepotilaan. Yritä myöhemmin uudelleen.
  • Jos merkkivalo ei syty, asenna akku uudelleen tai lataa akkua tunnin ajan, ja yritä sitten uudelleen.

Jos vika ei korjaannu edellä esitettyjä ohjeita noudattamalla, ota yhteys asiakaspalveluumme, ja kerro UID-numero ja kuvaile, miten vikaa yritettiin korjata.

Sisällysluettelo