How Can We Help?

Huono WiFi-yhteys Reolink RLK4-211WB4 NVR-järjestelmässä

Olet täällä:
< Kaikki aiheet

Kohde: Reolink Wifi NVR:t.

Jos langattoman verkon käytössä on ongelmia, määritä syy noudattamalla jäljempänä annettuja ohjeita ja yritä korjata viat. Ongelma saattaa johtua useista eri syistä.

Huomaa! Vika voi korjaantua siirtämällä Reolinkin langattoman verkon IP-kamerat 10~30 metrin päähän Reolinkin Wifi NVR:stä (enintään kaksi seinää). Pitkät etäisyydet ja esteet, kuten seinät, voivat heikentää langatonta verkkoyhteyttä, mikä puolestaan saa IP-kamerat kytkeytymään pois verkosta.

Syy 1. Langattoman verkon kamera on liian kaukana WiFi NVR:stä

Ohjeet: Yritä siirtää langattoman verkon IP-kamera lähemmäksi NVR:ää, ja yritä sitten uudelleen.

Syy 2. WiFi NVR:n antennit ja IP-kameran antennit ovat löystyneet

Ohjeet: Yritä korjata antennit käsin, ja säädä antennien kulmaa.

Syy 3. Yhteys on heikentynyt WiFi-verkon ruuhkan ja/tai sähkölaitteiden aiheuttaman häiriön seurauksena

Ohjeet: Siirry kohtaan ”Verkko -> Langattoman verkon asennukset” ja valitse häirinnältä parhaiten suojassa oleva kanava. Monen älypuhelimelle ladattavissa olevan ilmaissovelluksen avulla voi tarkistaa verkon ruuhkaisuuden eri kanavilla. WiFi NVR:än siirtäminen vähintään metrin päähän langattomasta reitittimestä hillitsee myös häiriöitä.

Valitse uusi kanava, paina ”Ota käyttöön” ja lopuksi varoituksen painiketta ”OK”.

Langattoman verkon kamera käynnistyy uudelleen asetusten tallentamisen jälkeen.

Sisällysluettelo