How Can We Help?

Etäkirjautuminen kameraan epäonnistuu

Olet täällä:
< Kaikki aiheet

Kohde: kaikki Reolinkin tuotteet (poissulkien akkutoimiset kamerat).

Jos kameraan saadaan yhteys verkossa, mutta etäyhteyden luominen ei onnistu, epäonnistumiseen voi olla useampia syitä. Määritä vian syy noudattamalla seuraavia ohjeita.

Syy 1. Kameran UID/QR-koodia ei ole lisätty kameraa yhdistettäessä.

Ohjeet: Jos kamera lisättiin verkkoon sen IP-osoitteen avulla, poista kamera sovelluksesta ja lisää se uudelleen UID/QR-koodin avulla.

Syy 2. Kamera ei viesti reitittimen kanssa.

Ohjeet: Käynnistä kamera ja reititin uudelleen tai nollaa kamera.

Syy 3. Reitittimen palomuuri estää kameran internetyhteyden.

Ohjeet: Tarkista reitittimen palomuurin asetukset tarkistaaksesi, estääkö se etäyhteyden luomisen. Testaa kytkemällä reitittimen palomuuri tilapäisesti pois päältä.

Syy 4. Kameran ohjelmisto ei ole uusinta versiota.

Ohjeet: Päivitä kameran ohjelmisto uusimpaan versioon.

Jos ongelma ei korjaannu yllä esitettyjä ohjeita noudattamalla, tarkista järjestelmän tila, etsi laitteen UID-koodi ja ota yhteys asiakaspalveluumme.

Sisällysluettelo