How Can We Help?

Kameraan ei saa yhteyttä kameraan kehotuksen ”Reitittimeen yhdistäminen onnistui” jälkeen

Olet täällä:
< Kaikki aiheet

Kohde: Kaikki akkutoimiset kamerat (poissulkien Reolink Go -kamerat) ja E-sarjan kamerat

 

Jos kameraan ei saada yhteyttä kehotuksen ”Reitittimeen yhdistäminen onnistui” jälkeen, tai jos ääntä ei kuulu 60 sekunnin kuluttua, on kamera yhdistetty reitittimeen, mutta sovelluksella ei ole yhteyttä kameraan.

Vaihe 1. Tarkista, että kameran sininen merkkivalo palaa keskeytyksettä.

Akkutoimisten langattoman verkon kameroiden merkkivalon kolme tilaa:

 

Poissa päältä Tarkista, että kameran virta on kytketty päälle

Punainen

Punainen valo vilkkuu 20 sekunnin välein

Nollaa kamera ja määritä asetukset uudelleen

Sininen

Sininen valo vilkkuu 20 sekunnin välein

Kamera on yhdistetty reitittimeen; katso vaiheen 2 ohjeet

 

E1, E1 Pro ja E1 Zoom -kameroiden merkkivalojen kolme tilaa:

Poissa päältä Tarkista, että kameran virta on kytketty päälle
Sininen valo vilkkuu 20 sekunnin välein Nollaa kamera ja määritä asetukset uudelleen
Sininen Kamera on yhdistetty reitittimeen; katso vaiheen 2 ohjeet

 

Vaihe 2. Luo yhteys kameraan puhelimen datayhteydellä (4G).

Vaihe 3. Käynnistä reititin uudelleen, irrota akku tai kytke kamera päälle/pois päältä käynnistääksesi myös kameran uudelleen.

Vaihe 4. Siirrä kamera lähemmäksi reititintä ja varmista, että kameran langattoman verkon signaali on riittävän vahva.

Vaihe 5. Kytke reitittimen IP Isolation -ominaisuus pois päältä ja varmista, että samaan langattomaan verkkoon ei ole yhdistetty liian paljon laitteita.

Vaihe 6. Nollaa kamera ja määritä langattoman verkon asetukset uudelleen

 

Sisällysluettelo