Kameraan ei saa yhteyttä kameraan kehotuksen ”Reitittimeen yhdistäminen onnistui” jälkeen
Kohde: Kaikki akkutoimiset kamerat (poissulkien Reolink Go -kamerat) ja E-sarjan kamerat
Jos kameraan ei saada yhteyttä kehotuksen ”Reitittimeen yhdistäminen onnistui” jälkeen, tai jos ääntä ei kuulu 60 sekunnin kuluttua, on kamera yhdistetty reitittimeen, mutta sovelluksella ei ole yhteyttä kameraan.
Vaihe 1. Tarkista, että kameran sininen merkkivalo palaa keskeytyksettä.
Akkutoimisten langattoman verkon kameroiden merkkivalon kolme tilaa:
Poissa päältä | Tarkista, että kameran virta on kytketty päälle |
Punainen Punainen valo vilkkuu 20 sekunnin välein |
Nollaa kamera ja määritä asetukset uudelleen |
Sininen Sininen valo vilkkuu 20 sekunnin välein |
Kamera on yhdistetty reitittimeen; katso vaiheen 2 ohjeet |
E1, E1 Pro ja E1 Zoom -kameroiden merkkivalojen kolme tilaa:
Poissa päältä | Tarkista, että kameran virta on kytketty päälle |
Sininen valo vilkkuu 20 sekunnin välein | Nollaa kamera ja määritä asetukset uudelleen |
Sininen | Kamera on yhdistetty reitittimeen; katso vaiheen 2 ohjeet |
Vaihe 2. Luo yhteys kameraan puhelimen datayhteydellä (4G).
Vaihe 3. Käynnistä reititin uudelleen, irrota akku tai kytke kamera päälle/pois päältä käynnistääksesi myös kameran uudelleen.
Vaihe 4. Siirrä kamera lähemmäksi reititintä ja varmista, että kameran langattoman verkon signaali on riittävän vahva.
Vaihe 5. Kytke reitittimen IP Isolation -ominaisuus pois päältä ja varmista, että samaan langattomaan verkkoon ei ole yhdistetty liian paljon laitteita.
Vaihe 6. Nollaa kamera ja määritä langattoman verkon asetukset uudelleen